10 Aralık 2016 Cumartesi

E2B3

Evet millet birinci sınıf öyle böyle bitti gitti.Geldiniz herkesin çok zor hatta en zor dediği bloğa.
Aslında çalışana kolay dedikleri olay bu blokta kendini bir kere daha belli ediyor.1.sınıfta az az duyulan 100'ler bu blokta nedense bir artış gösterdi.Bizde şaşırdık.
İlk BAS en kolay konular kas var üst ekstremite alt ekstremite.Sınavda Figen hoca kalıp bir soru soruyor(simit taşıyan bir çocuğun genis abdüksiyon yaptıran kaslar bizde bir ayak eversiyonu yaptıran kas vardı)Böyle kolay dedim ama 68 aldım ben:)fizyolojide de kas işleniyor geçen seneden biliyorduk zaten sıkıntı yok yani :) tekrar edin bol bol yaparsınız 
2. BAS ne sınavdı be lokman hoca sormuştu herkes korkuyor ne sorcak hiç çıkmış sormaz çünkü.Lokman açısından çıkmışa bel bağlanmayın yani.Bir de sınavda spor hekimliği lokman hocadan daha fazla puandı.Yazdıkları öyle sorular vardı ki tdk el atsın dedik yani fizyoloji uygulama sınavında da anlamamıştım soruları neyse ona sonra geliriz.Bir blogta da BAS3 BAS2 den kolay yazmışlardı ben daha düşük aldım:)BAS2 den 52 aldım.BAS3 den 48.5 Gittikçe düşen bir performansla devam ettim :)) lokmandan korkmayın abartıldığı kadar spor hekimliğinden korkun korkcaksanız 
3.BAS lokman hoca fazlasıyla var 25 puan kadar.Ben 9 puan almıştım ordan.Yazdıkça gerizekalı gibi hissediyorum :)))Böyle notlar alan birinden ne beklersiniz bilinmez ama:))oturun çalışın uleyn demişti anatomici oturun çalışın zaten artık bas çıkmışları bas kitabının arkasında olacağından bundan pek bahsetmeyeyim.
4 bas kitabı 3 sınav var bas3 sonrası kitabı göz kulak anlatıyor.BYS de çıkıyorlar acımadan :)BYS açısından ise bu sene çıkmış vardı direk kopyala yapıştır 2015 ten almışlar soruları.(tabii ki de az bir soru sayısı ama olsun çıkmış candır)genel hatlarıyla bys çok zor olmuyor ama fazla konu olduğu için sıkıntı oluyor.Uygulama sınavlarından yılıp bys gözünüzde nasıl gözükür bilinmez ama yine de BYS %50 etkilediği için baya önemli.ben BYS den önce konuları bir tekrar ettim.Hiç tekrar etmeden bütün çıkmışları çözüp girende var hatta 72 aldı ben 62 aldım tarzınız farkınız nasıl yaptıysanız önceki BYS de öyle devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder