10 Aralık 2016 Cumartesi

E2B3 FİZYOLOJİ UYGULAMA SINAVI


Sınavın demosu yok ama yine de kolay bir sınav.Kolay olduğu için karıştırmasıda kolay olabilir dikkat edin düzgün okuyun soruları her türlü yaparsınız .
10 video var fizyolojide.bazı videoları yenilemişler sitede mevcut hatta drive hesabında da oluyor.Bazı videolar 20 dk bazıları 3 dk çok vaktinizi almaz izlemek zaten anaomiden sonraki gün oluyor basit gelir yani histoloji demosundan sonra fizyoloji sınavına giriyorsunuz aynı günde.Ne çıktı bizde onu yazayım
1. masada perimetri kağıdında hastanın bazı yerlerin göremediğini anlıyorsunuz ben soruyu okumadım perimetriyi görünce görme alanı tayini dedim direk halbuki soruda hastalağı ve lezyonun nerede olduğunu soruyordu.Sağ homonim hemianopsi cevabı ve sol tractus opticus hasarı
Masa masa hatırlayamıyorum ama snellen levhası vardı normal bir insan hangi seviyeyi görebilir diye soruyordu cevap yediydi
kurbağa deneylerinden çapraz ektansiyon olayını sormuşlar irritan madde uygulanan bacak fleksiyon diğer bacak ekstensiyon yapar
fare deneylerinden zil ve elektrik verilerek eğitilen farenin ne öğendiğini sormuşlardı ben öyle anladım en azından soruları dikkatli okuyun yanlış cevap verme olasılığı yüksek kolay sorular ama
bir alet verip ismini sordular scheiner optometresi
sözlü bir kısım var 20 puanlık ya weber ya patella refleksi sordular bana weber denk geldi hocaya anlattım nasıl yaptığımızı kolay bir bölüm oluyor bu yardım ederler size benden önceki arkadaşıma patella refleksini sordu
h refleksi diye bir konu var bu sene hoca sordu kimse bilemedi sonra tahtada kendi anlattı sınavdada hangi dalga olduğunu sordular
sola dönen bir adamın gözünün yavaş fazda hangş tarafa nistagmus yaptığını sordular bir de hızlı fazda hangi nistagmus yaptığını
bu kadarını hatırlıyorum başarılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder